Welkom op mijn blog en bedankt voor uw bezoek!
Ik ben Jacqueline en ik hou ervan om creatief bezig te zijn.
U kunt hier mijn laatste projecten vinden en ik lees graag wat u ervan vindt. Ik nodig u uit om nog eens terug te komen!

-------------------------------------------------------------------------

Welcome at my blog and thanks for your visit!
I am Jacqueline an love being creative.
You can find here my latest projects and I love to read your comments about it. I'll invite you to visit my blog next time as well!

Volgers

vrijdag 14 juli 2017

Cafe in Paris

 
 
Specially made for the current challenge at:
Theme: Always Anything Goes
Sponsor: Julia Spiri
 
Materials:
Die Cut - Creative Expressions - CED5201
Copic Markers, Pearl Maker, Green Ink
Design Paper, Metalic Cardstock, Metalic Folie Paper
Ribbon, Lace and Paper Flowers
------------------
Speciaal gemaakt voor de huidige challenge bij:
Thema: Altijd Alles Mag
Sponsor: Julia Spiri
Plaatje: Cafe in Paris
 
Materialen:
Stansmal - Creative Expressions - CED5201
Copic Markers, Pearl Maker, Groene Inkt
Design Papier, Metalic Karton en dun Papier
Lint, Kant en Papieren Bloemen
http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen