Kleuren Challenge

http://glitternsparklechallengeblog.blogspot.nl

Ik heb dit kaartje gemaakt aan de hand van de kleuren challenge
Van Tiets' Creatieve Wereld op Facebook
Dit plaatje is het kleurenpalet:
foto van Tiets Wolfard Tjoelker. 

En dat was voor mij dan ook een uitdaging,
maar wel een hele leuke.
Ik gebruik deze kleurencombinatie eigenlijk nooit,
maar vind het erg mooi:
kleurrijk, maar toch lekker fris

Het plaatje is van MilkCoffee
Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers
De tekst is een gedeelte uit een digi,
ik dacht van MHK Designs
De geschubde rand was een freebee
 Ik heb inkt voor de randen gebruikt
en blaadjes van een stansmal van Joy Crafts,
(het vogeltje heb ik eraf geknipt)
Een randmal met blaadjes en een rechthoek van Aliexpres
Een ovale stansmal van Nellie Snellen
De geschubde buitenrand heb ik geknipt met een kartelschaar

De bloempjes zijn nepbloemen
het gras heb ik deels geknipt van gras van de Action
En alles heb ik bewerkt met roze en parelmoer Pearl Maker

De binnenkant matched met de buitenkant

 ******

A summary in English

I've made this card following
The Colourchallenge at
Tiets' Creatieve Wereld - Facebookgroup

I've coloured the digi by MilkCoffee
with Copic Markers
I used a part of a digi for the text
and added a frame on the computer

All the edges are distressed
I've used die cuts and a scissor for the frames and leaves
and added drops with Pearl Maker
The flowers are from the store

The inside matches the outside...

Ik doe mee aan de volgende challenges:

 Tiets' Creatieve Wereld - Facebookgroup - Kleurenpalet

Reacties

  1. Mooie kaart en een mooie afbeelding en versierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, thanks for joining us at MAWTT Challenge with your lovely card. I can just see her flying around the trees!!!xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful with that lovely Fairy image, many thanks for sharing with us at Stamping Sensations April challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so beautiful! Love the greenery dies. Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card! It's stunning! Thanks so much for sharing it with us at PIP Challenges!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifully colored and shaded. WOW So glad you joined us at Morgan's ArtWorld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute!!! Thank you for joining us at MAWTT, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful, whimsical, LOVELY card, Jacqueline! Your fairy is adorable! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous creation, I love your flowers, thanks for joining Stamping Sensations, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful love the detail thank you for sharing with us at Crafting with an Attitude - good luck
    Lyn - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card! Love the design! Thanks for joining us at Glitter N Sparkle!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely creation, very pretty. Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een mooi geheel geworden zo in deze kleuren!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze Challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Mannenkaart

ATC - Kerst II

Magnolia - Lily Rose (Dragon) 1